1 napja nem dohányzom

Első nap

2010. július 28. szerda - 17:03

Reggel

Reggel szar volt nem rágyújtani a kávé mellé. A nikotin tapasz is szar, 10 perc alatt úgy elkezd viszketni hogy át kell tennem máshová. A térdem belső felére raktam, ott nem viszket.

Napközben

A nikotintapasz szart se ér. Melóban többször felkelek és elindulok lefelé cigizni, de pár lépés után rájövök, hogy nem gyújthatok rá. Úgyhogy cigi helyett most kávézom és beszélgetek. Próbálom magam elfoglalni melóval (!) és játékokkal. Végigtoltam a Cat Physics című Donut Games játékot, ajánlom mindenkinek. Tulajdonképpen kétszer is végigvittem, hogy meglegyen minden pályán a három csillag...

Este

Levettem este a tapaszt mert már csak egy darabka tartotta. Elég semmirekellő ez a NiQuitin, a Nicotinell jobb. Annak csak a szélei ragasztósak, ennek viszont az egész felülete.

Este elég sokszor éreztem késztetést, de leküzdöttem. Aztán jött a rágcsálás utáni vágy, aminek nem tudtam és nem is akartam ellenállni úgyhogy vettünk egy csipszet. Ami mellesleg szar volt. Ettem egy rágót is, 5 perc rágás után szétmarja a gyomrod és a szád.

Elvonási tünetek

süti beállítások módosítása